منو کردستان، سنندج ، خیابان آبیدر، چهارراه صفری، مجتمع ژینا، طبقه سوم - تلفن : 33246361 - 087
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / تزریق ژل لب / تزریق ژل لب نچرال یا طبیعی؛ ویژگی ها ماندگاری و هزینه

تزریق ژل لب نچرال یا طبیعی؛ ویژگی ها ماندگاری و هزینه

داشتن لب هایی زیبا، خوش فرم و در عین حال طبیعی تأثیر بسیار زیادی در زیبایی ظاهری می گذارد. ژل لب با انواع برندهای مختلف برای استفاده‌ی افراد، انقلابی در زیبایی به پا کرده اند. ژل های لب بر پایه‌ی اسید هیالورونیک طی چند سال گذشته به عوامل تقویت‌کننده و پرکننده بافت نرم تبدیل شده‌اند. تزریق ژل یا فیلر لب به منظور افزایش حجم و تقارن لب های بالا و پایین انجام می شود. بسیاری از افراد تصور می‌ کنند که تزریق ژل لب، ظاهری غیر طبیعی و نامناسب می‌ دهد؛ اما با استفاده از روش تزریق ژل لب مدل نچرال، می توانید زیبایی چهره خود را به صورت طبیعی افزایش دهید. تزریق ژل لب مدل نچرال یا طبیعی به معنی آن است که کانتور و فرم لب را بهبود ببخشد. در واقع با این روش فرم لب تغییر قابل توجهی نخواهد کرد و افزایش حجم بیش از حدی برای زیباجو رخ نمی دهد. بلکه پس از این نوع تزریق ژل لب، تقارن و حجم طبیعی لب بازگردانده می شود.

آنچه در این مطلب میخوانید

ویژگی مدل لب نچرال

لب طبیعی یا نچرال به لب‌هایی گفته می‌شود که با توجه به شکل و اندازه صورت، هماهنگ و متناسب باشند. این لب‌ها دارای ویژگی‌های زیر هستند:

مزایای تزریق ژل لب نچرال

برای فرم لب طبیعی چند سی سی ژل نیاز است؟

در بیشتر موارد تزریق یک سی سی ژل می‌تواند با نتایجی طبیعی همراه باشد؛ اما این نکته را باید در نظر داشت این میزان به اندازه طبیعی لب ها قبل از تزریق ژل، رابطه مستقیم دارد. افرادی هستند که ممکن است به تزریق کمی بیشتر از یک سی سی ژل نیاز داشته باشند و همین طور ممکن است در بعضی از افراد تزریق کمتر از یک سی سی ژل، زیبایی لبها را دو چندان کند. در تزریق ژل طبیعی متخصصان پوست و زیبایی معتقداند با به کارگیری حداقل میزان ژل باید به نتیجه مطلوب رسید.

تزریق ژل لب نچرال

نحوه تزریق ژل لب طبیعی

تزریق ژل لب طبیعی در افراد دارای مراحل بسیار مهم و اساسی می‌باشد که لازم است پزشک با دقت فراوانی این روش را انجام دهد. در مرحله ابتدایی، پزشک متخصص زیبایی فرم لب‌های بیمار را بررسی می‌کند. در گام بعدی برای شروع تزریق ژل، سوابق پزشکی بیمار را مورد بررسی قرار می‌دهد. در صورتی که فرد مورد نظر جزء کاندیدای مناسب برای تزریق ژل لب باشد، فرآیند بی‌حسی در این ناحیه آغاز می‌شود. پس از بی‌حس‌شدن لب‌ها، به ‌منظور جلوگیری از بروز عفونت‌ و هرگونه آلودگی‌های دیگر، این ناحیه با مقداری الکل ضدعفونی می‌شود. در مرحله بعدی با تزریق ژل لب به کمک سرنگ، فرآیند شکل ‌دهی و افزایش حجم در این ناحیه صورت می‌گیرد. متخصص حوزه زیبایی با فرم‌دهی صحیح ژل در داخل لب، شکل مناسب و متعادل را در این ناحیه برای بیماران ایجاد خواهد کرد.

مراقبت قبل از تزریق ژل لب

  1. خودداری از داروهای رقیق‌کننده خون دو هفته قبل از انجام تزریق ژل به لب
  2. از یک هفته قبل نباید نوشیدنی‌های الکل‌دار و دخانیات مصرف شوند.
  3. بهتر است از دو هفته قبل درمان‌های دندانپزشکی انجام ندهید.
  4. قبل از شروع به کار صورت خود را به طور کامل شستشو دهید.
  5. هر گونه سابقه بیماری خاصی که دارید را قبل از شروع به کار با پزشک خود در میان بگذارید.
  6. در صورتی که سابقه تبخال زدن دارید به پزشک خود اطلاع دهید تا داروی ضد تبخال به شما تجویز کند.

مراقبت های پس از تزریق ژل لب نچرال

ژل لب طبیعی برای آقایان و خانم ها

روش تزریق ژل برای زیبایی و حجیم کردن لب‌ها، معمولاً برای همه افرادی که به دنبال بهبود ظاهر لب خود هستند، قابل استفاده است. برخی مدل های لب مانند لب نچرال یا طبیعی به دلیل حفظ فرم و حالت طبیعی لب ها در بین خانم ها و آقایان پر طرفدار هستند. این روش برای تمامی مردان و زنانی که با مشکلاتی مانند نازکی، کم حجم بودن لب‌ها و سایر مشکلات مشابه روبرو هستند، قابل استفاده خواهد بود.

کاندیدای تزریق ژل لب نچرال

منظور از تزریق ژل لب نچرال این است که تغییر فرم لب ها بسیار طبیعی باشد. کسانی که می خواهند لب هایشان را به حالت طبیعی تزریق کنند، تمایلی به تغییرات زیاد ندارند؛ اما می خواهند کمی به لب هایشان حجم و برجستگی بدهند. ژل لب طبیعی از جمله راهکار‌های مناسب و بی‌خطر است که اکثر افراد می‌توانند از آن استفاده کنند. با این حال انجام فیلر لب نچرال برای برخی از افراد نتایج مؤثرتری را به‌ همراه خواهد داشت. در ادامه به معرفی بهترین کاندیدای مناسب برای انجام تزریق ژل به لب اشاره خواهیم کرد:

مدت دوام ژل لب مدل نچرال

ژل لب نچرال معمولاً 12 تا 18 ماه دوام می آورند. با این حال، عوامل متعددی دخیل هستند، مثلاً بستگی به سن شما دارد و اینکه بدن شما با چه سرعتی کالری ها را به انرژی (متابولیسم) تجزیه می کند. افراد جوان تر متابولیسم بیشتری دارند، بنابراین ژل لب نچرال در این موارد دوام زیادی ندارند.

عوارض ژل لب نچرال

مهمترین عوارض جانبی تزریق ژل که طبیعی بوده و بعد از چند روز برطرف می‌شوند عبارتند از:

در مواردی نادر ممکن است عارضه‌هایی برای فرد بروز نماید که این عوارض جدی بوده و باید سریعاً با پزشک در میان گذاشته شوند:

هزینه تزریق ژل لب نچرال

قیمت تزریق ژل لب برای افراد مختلف می تواند متفاوت باشد؛ چراکه برای برآورد هزینه تزریق ژل لب باید فاکتورهای مختلفی را در نظر گرفت، به همین دلیل نمی‌توان یک قیمت مشخص و واحدی را برای آن بیان کرد. این عوامل می تواند مواردی چون :


آدرس مطب : سنندج ، خیابان آبیدر ، چهارراه صفری ، مجتمع ژینا ، طبقه سوم
تلفن : 33246361 - 087

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :

دکتر حسن زاده متخصص پوست و مو و دارای درجه بورد تخصصی پوست و مو است. وی در حال حاضر در شهر سنندج مشغول فعالیت می باشد. کاربران گرامی از طریق این سایت علاوه بر دسترسی به اطلاعاتی در زمینه های مختلف پوست، مو و زیبایی ،میتوانند سوالات خود را در بخش سوالات پزشکی کاربران با متخصص پوست و مو مطرح نمایند.

تلاش بر اینست تا در اسرع وقت پاسخ علمی به سوالات داده شود.همچنین بیماران مراجعه کننده به دکتر حسن زاده میتوانند از طریق این سایت روند درمان بیماریهای پوست و موی خود را پیگیری نمایند.


طراحی و راه اندازی وب سایت : گروه نرم افزاری پزشک آنلاین - 09128883465