منو کردستان، سنندج ، خیابان آبیدر، چهارراه صفری، مجتمع ژینا، طبقه سوم - تلفن : 33246361 - 087
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / تزریق ژل لب / تزریق ژل لب روسی؛ مزایا معایب و هزینه

تزریق ژل لب روسی؛ مزایا معایب و هزینه

امروزه از روش ها و مدل های مختلفی برای بهبود ظاهر لب ها استفاده می گردد. یکی از این روش های رایج، تزریق ژل لب مدل روسی می باشد. مدل روسی یک تکنیک پرکننده لب با حداقل تهاجم و بسیار سبک است که هدف آن بهبود عمودی کانتور لب است و در نتیجه لبی طبیعی‌تر و پرتری را ارائه می دهد. تمرکز تزریق ژل لب روسی به ناحیه ی کمان کوپید لب است. هدف از این نوع درمان افزایش نقطه اوج لب ها برای بهبود ظرافت و زیبایی آنها است. تکنیک تزریق لب روسی بیشتر از اندازه لب ها بر روی کشیدگی و تیزی حاشیه ی لب ها توجه دارد. در مدل روسی، تزریق مقادیر کمی از فیلر اسید هیالورونیک در امتداد خط لب برای برجسته کردن و لیفت حدود ناحیه لب، انجام می شود. بعد از اینکه طرح کلی لب ها مشخص شد، مقداری ژل نیز به درون لب تزریق می شود تا حجم آنها را پرتر نشان دهد. هنگام انجام تزریق ژل روسی، متخصص پوست باید هم به لب بالایی و هم به لب پایینی دقت کند. در حالی که تمرکز اصلی اجرای فیلر بیشتر بر روی لب بالایی است؛ اما برای دستیابی به تقارن بیشتر و ظاهر طبیعی ناحیه دهان، تزریق فیلر برای لب پایینی نیز انجام می شود.

آنچه در این مطلب میخوانید

ویژگی های مدل لب روسی

لب روسی دارای ویژگی های زیر است:

مزایای تزریق ژل لب روسی

اگر لب‌های شما شکل و فرم زیبایی دارند؛ اما کم حجم هستند، می‌توانید به کمک تزریق لب روسی باعث پرتر دیده شدن آنها با ظاهری طبیعی شوید. این تکنیک پرطرفدار علاوه بر حجم‌دهی، مزایای دیگری دارد که شامل موارد زیر می‌شوند:

حداقل مدت زمان بازیابی

برای مدل لب روسی چند سی سی ژل لازم است؟

مقدار ژلی که به لب های بالا و پایین هر زیباجویی تزریق می شود، به میزان نیم سی سی تا ۳ سی سی است و این مقدار به نظر دکتر متخصص زیبایی بستگی دارد و توسط مشاوره ای که از ایشان دریافت می کنید مشخص می شود.

مدل لب روسی برای چه صورت هایی مناسب است؟

افرادی که دارای چهره ای کشیده یا مربعی هستند، می توانند با تزریق ژل لب مدل روسی، چهره خود را متعادل تر کنند. توجه داشته باشید که به دلیل بزرگ شدن و کشیدگی بیش از حد لب ها در این روش، تزریق لب روسی برای افرادی که لب های بزرگ و یا چشم های کوچک دارند، به هیچ عنوان پیشنهاد نمی شود.

نحوه تزریق ژل لب مدل روسی

تزریق ژل لب روسی با استفاده از سوزن‌هایی کوچک به صورت عمودی انجام می‌شود. این در حالی است که در سایر روش‌های تزریق ژل لب، معمولاً تزریق به صورت افقی انجام می‌گیرد. لازم به ذکر است که در تزریق ژل لب روسی باید دقت و تمرکز کافی روی محل دقیق تزریق ژل داشت؛ زیرا گسترش ژل و فیلر به مناطق کناری لب زیبایی این تزریق را از بین خواهد برد. منطقه تزریق و لب‌ها باید به طور کامل ضدعفونی شده و با محلول ضدعفونی تمیز شوند. پزشک با استفاده از سوزن یا کانولا (سوزن مخروطی) فیلر را به لب‌ها تزریق می‌کند. پس از تزریق، پزشک با ماساژ، فیلر را به طور یکنواخت در لب‌ها پخش می‌کند و شکل و حجم را تنظیم کند.

اینستاگرام دکتر حسن زاده

اقدامات قبل از تزریق ژل لب روسی

  1. درصورتی‌که از داروهای مسکن یا ضد حساسیت استفاده می‌کنید، حتماً به پزشک خود اسامی آنها را اعلام کنید.
  2. درصورت استفاده از داروهای ضدانعقاد خون، این موضوع حتماً باید به پزشک ابلاغ شود.
  3. استفاده از هرگونه دارو رقیق‌کننده خون مانند وارفارین، آسپرین، ایبوپروفن وادویل باید ۴ روز پیش از انجام تزریق قطع شود.
  4. حتماً تزریق ژل لب روسی را در کلینیک‌های معتبر پوست و زیبایی انجام دهید. این کار باید توسط پزشک متخصص پوست و زیبایی انجام شود.
  5. چنانچه پیش‌تر از اقدام برای تزریق ژل لب روسی، تزریق ژل در لب‌های خود انجام داده‌اید، باید تا برطرف شدن محلول پیشین صبر کنید. حذف فیلر پیشین باید حداقل دو هفته قبل از انجام این روش انجام شده باشد.
  6. مصرف الکل و تنباکو به مدت یک هفته پیش از انجام تزریق اکیداً ممنوع است.

اقدامات پس از تزریق ژل لب روسی

عوارض جانبی جزئی با هر درمان پزشکی رخ می دهد، بنابراین برای جلوگیری از بدتر شدن آنها و همچنین برای ماندگاری بیشتر نتایج عمل، باید دستورالعمل های پزشک و مراقبت های پس از تزریق ژل لب مدل روسی را جدی بگیرید، مانند:

  1. برای کاهش تورم، کبودی و درد، بلافاصله پس از تزریق لب و در طول روز اول از کیسه یخ استفاده کنید.
  2. برای کاهش تورم به مدت 48 ساعت از قرار گرفتن در معرض گرما خودداری کنید.
  3. از کرم های آلوئه ورا، ویتامین K و آرنیکا استفاده کنید که کبودی را کاهش می دهد.
  4. برای جلوگیری از حرکت فیلر و ژل به لب های خود دست نزنید.
  5. برای کاهش تورم آب بنوشید و خوردن سدیم را محدود کنید.
  6. برای کاهش تورم در روز اول الکل مصرف نکنید.
  7. برای کاهش تورم و کبودی بیش از حد به مدت 1 تا 2 روز از ورزش شدید خودداری کنید.

ماندگاری ژل لب روسی چقدر است؟

میزان ماندگاری برای هر نوع تزریق ژل لبی به کیفیت برند انتخابی بستگی دارد. برای اخذ ماندگاری و دوام بالای نتیجه تزریق ژل لب روسی به جای توجه بیش از اندازه به میزان هزینه، به برند و کشور سازنده آن توجه نمایید. هرچه میزان کیفیت ژل مورد نظر بیشتر باشد، دوام نتیجه حاصل از آن نیز بیشتر خواهد بود. ناگفته نماند که نوع بافت لب و پوست شما چه عملکردی در مقابل تزریق ژل لب دارد. برخی از لب‌ها ژل را حتی بیشتر از مدت زمانی که باید، نگه می‌دارند. مدت زمان تقریبی ماندگاری ژل لب به روش روسی حدود 18 ماه است.

معایب ژل لب مدل روسی

ژل لب روسی یکی از روش‌های محبوب برای افزایش حجم و شکل لب‌ها است؛ اما ممکن است برخی عوارض و خطرات همراه با آن وجود داشته باشد. در زیر به برخی از این عوارض تزریق ژل لب روسی که به‌صورت متداول ممکن است رخ دهد اشاره می‌کنیم:

هزینه تزریق ژل لب روسی

هزینه تزریق ژل لب روسی به عوامل متعددی وابسته است، مثلاً برند و کیفیت ژل استفاده شده و همچنین حجم ژلی که مورد نیاز است در میزان هزینه ژل بسیار مؤثر است. از طرفی میزان مهارت و تجربه کاری پزشک زیبایی مورد نظر و خدمات ارائه شده در کلینیک نیز از مؤلفه های مؤثر در تعیین هزینه ژل لب روسی است.


آدرس مطب : سنندج ، خیابان آبیدر ، چهارراه صفری ، مجتمع ژینا ، طبقه سوم
تلفن : 33246361 - 087

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :

دکتر حسن زاده متخصص پوست و مو و دارای درجه بورد تخصصی پوست و مو است. وی در حال حاضر در شهر سنندج مشغول فعالیت می باشد. کاربران گرامی از طریق این سایت علاوه بر دسترسی به اطلاعاتی در زمینه های مختلف پوست، مو و زیبایی ،میتوانند سوالات خود را در بخش سوالات پزشکی کاربران با متخصص پوست و مو مطرح نمایند.

تلاش بر اینست تا در اسرع وقت پاسخ علمی به سوالات داده شود.همچنین بیماران مراجعه کننده به دکتر حسن زاده میتوانند از طریق این سایت روند درمان بیماریهای پوست و موی خود را پیگیری نمایند.


طراحی و راه اندازی وب سایت : گروه نرم افزاری پزشک آنلاین - 09128883465