منو کردستان، سنندج ، خیابان آبیدر، چهارراه صفری، مجتمع ژینا، طبقه سوم - تلفن : 33246361 - 087
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / هایفوتراپی / زاویه سازی و ایجاد خط فک با هایفوتراپی

زاویه سازی و ایجاد خط فک با هایفوتراپی

خط فک یکی از مواردی است که بر روی زیبایی و جوانسازی صورت بسیار تأثیرگذار است. زاویه سازی یکی از روش ‌های متداول در حوزه زیبایی و جراحی پلاستیک است که بهبود شکل و ظاهر چهره را به افراد ارائه می ‌دهد. این فرآیند به منظور تغییر شکل فک و بهبود تناسب و تعادل اجزای صورت انجام می ‌شود. از زاویه سازی فک به منظور افزایش جذابیت چهره، اصلاح چانه، رفع گردی و لاغری صورت، بهبود نیمرخ صورت و تناسب و تعادل اجزای صورت استفاده می ‌کنند. این روش می ‌تواند به شکلی طبیعی و هماهنگ، ظاهر کلی چهره را تحت تأثیر قرار داده و باعث افزایش اعتماد به نفس و رضایت از ظاهر شود. به طور کلی تغییر زاویه فک یکی از روش‌های زیبایی است که به منظور جوان ‌تر کردن چهره و بهبود فرم آن مورد استفاده قرار می ‌گیرد. این روش دارای انواع مختلفی است که هر یک برای گروهی از افراد می‌تواند مناسب باشد. پزشکان متخصص زیبایی از هایفوتراپی یا اولتراپی برای زاویه سازی فک و صورت استفاده می‌کنند. این روش از انرژی اولتراسوند برای تحریک بافت‌ های زیرین پوست استفاده می‌کند که منجر به سفت شدن و لیفتینگ ناحیه می‌شود. اساس کار هایفو به بدین صورت است که امواج اولتراسوند یا (مافوق صوت) به وسیله ی پروپ های مخصوص در اعماق پوست فرستاده میشود و با گرمایی که ایجاد میکند کلاژن های جدید بازسازی و کلاژن های قدیمی تخریب می شود. با حذف چربی‌های اضافه، سفت کردن نواحی شل شده صورت، لیفت کردن پوست و مشخص کردن خط استخوان گونه، به صورت و فک زاویه می‌دهد

آنچه در این مطلب میخوانید

مزایای فرم دهی خط فک با هایفوتراپی

هایفوتراپی به عنوان یک روش درمانی بسیار ایمن شناخته می‌شود؛ اما انتخاب یک متخصص ماهر و با تجربه بسیار مهم است تا عوارض جانبی حداقل شده و اثربخشی درمان به حداکثر برسد. مزایای ایمنی و تأثیرگذاری هایفوتراپی عبارتند از:

در نهایت، هایفوتراپی یک راه کار ایمن و مؤثر برای جوانسازی پوست و بهبود ظاهر آن است. اگر به دنبال روشی بدون جراحی و با کمترین عوارض جانبی هستید، هایفوتراپی یک گزینه عالی است.

نحوه انجام هایفوتراپی خط فک

در طول جلسه هایفوتراپی، مراحل زیر را طی می‌کنید:

زاویه سازی فک با هایفوتراپی

هایفوتراپی یک روند درمانی نسبتاً آسان و غیرتهاجمی است که نیاز به آماده‌ سازی خاصی ندارد؛ اما برخی نکات مهم در طول این روند درمانی وجود دارد. این نکات به شرح زیر هستند:

اقدامات پس از هایفوتراپی خط فک

پس از اتمام جلسه یا جلسات هایفوتراپی درگیر دوران نقاهت نخواهید شد؛ اما پس از هایفو توصیه‌هایی به شما می‌شود که رعایت کردن آنها سبب می شود تا بهترین نتیجه را دریافت کنید. در ادامه بعضی از مهمترین نکاتی که پس از هایفو باید رعایت کنید را ذکر کرده‌ایم:

ایجاد خط فک با هایفو مناسب چه افرادی است؟

کاندیدای نامناسب هایفوتراپی فک

برای انجام این روش نیز محدودیت هایی وجود دارد. در ادامه خواهیم گفت که چه کسانی برای انجام این روش دارای محدودیت هستند:

نتیجه و ماندگاری هایفوتراپی خط فک

نتایج اغلب بلافاصله پس از درمان قابل مشاهده است؛ اما اکثر نتایج تقریباً ۲ تا ۳ هفته پس از درمان شروع می‌شوند و اکثر مراجعین نتایج کامل را ۱۶ هفته پس از درمان مشاهده می‌کنند. یک جلسه درمان هایفوتراپی برای زاویه سازی صورت نتیجه طولانی مدتی را به همراه می‌آورد که پوست شما را در شرایط بهتری نسبت به عدم انجام درمان به ارمغان می‌آورد. نتایج ۱۸ ماه تا ۲ سال باقی می‌ماند و پس از آن روند پیری آغاز می‌شود. برخلاف بسیاری از درمان ‌های دیگر، شما دچار افتادگی ناگهانی نخواهید شد. نتایج به طور طبیعی با افزایش سن محو می‌شوند.

همچنین بخوانید: لیفت صورت با هایفوتراپی

عوارض و معایب هایفوتراپی خط فک

هایفوتراپی غبغب به عنوان یک روش غیرتهاجمی برای بهبود ظاهر غبغب و جوانسازی پوست شناخته شده است. با وجود مزایای بسیار، مانند هر روش درمانی دیگری، ممکن است عوارض جانبی احتمالی نیز داشته باشد. این عوارض معمولاً خفیف هستند و به طور معمول بدون نیاز به مداخله پزشکی برطرف می‌شوند. در ادامه به بررسی عوارض جانبی احتمالی و نحوه مدیریت آنها پرداخته می‌شود.

هزینه هایفوتراپی خط فک

توجه داشته باشید که هزینه هایفوتراپی باتوجه به نوع دستگاه مورد استفاده، ناحیه مورد نظر و پزشک متخصص و محدوده جغرافیایی متفاوت می باشد و کلیه درمان ها و خدمات زیبایی توسط پزشک متخصص و کلینیک زیبایی انجام می شود.


آدرس مطب : سنندج ، خیابان آبیدر ، چهارراه صفری ، مجتمع ژینا ، طبقه سوم
تلفن : 33246361 - 087

برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :

دکتر حسن زاده متخصص پوست و مو و دارای درجه بورد تخصصی پوست و مو است. وی در حال حاضر در شهر سنندج مشغول فعالیت می باشد. کاربران گرامی از طریق این سایت علاوه بر دسترسی به اطلاعاتی در زمینه های مختلف پوست، مو و زیبایی ،میتوانند سوالات خود را در بخش سوالات پزشکی کاربران با متخصص پوست و مو مطرح نمایند.

تلاش بر اینست تا در اسرع وقت پاسخ علمی به سوالات داده شود.همچنین بیماران مراجعه کننده به دکتر حسن زاده میتوانند از طریق این سایت روند درمان بیماریهای پوست و موی خود را پیگیری نمایند.


طراحی و راه اندازی وب سایت : گروه نرم افزاری پزشک آنلاین - 09128883465