منو کردستان، سنندج ، خیابان آبیدر، چهارراه صفری، مجتمع ژینا، طبقه سوم - تلفن : 33246361 - 087
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / مشکلات و بیماری های پوستی / ادعاهای دروغین درباره زگیل تناسلی را باور نکنید

ادعاهای دروغین درباره زگیل تناسلی را باور نکنید

درمان زگیل تناسلی از جمله اقداماتی است که در کلینیک تخصصی پوست مو و لیزر دکتر جمال الدین حسن زاده در سنندج انجام می‌شود. شما می‌توانید جهت هماهنگی و کسب اطلاعات بیشتر با این مرکز از طریق تماس با شماره تلفن 33246361 - 087 تماس حاصل فرمایید.

در حال حاضر در شبکه های اجتماعی و اینترنت گروه های غیر علمی و سود جوی فراوانی وجود دارد که بصورت شبکه ای و گسترده و با ابزارهای تبلیغاتی فراوان و در ظاهر موجه محصولات خود را با قیمت های بسیار بالا عرضه میکنند. این گروه های کلاه بردار ادعاهایی از جمله موارد زیر را مطرح میکنند :

1)زگیل تناسلی درمان قطعی ندارد و تنها راه مقابله با آن تقویت سیستم ایمنی است و بدینوسله در صدد فروش محصولات خود هستند با این ادعا که این محصولات موجب تقویت سیستم ایمنی و از بین رفتن زگیل میگردد. این یک ترفند دروغ برای فریب است. باید تاکید نمود در این گزاره شکی نیست که درمقابله با انواع بیماریهای عفونی و از جمله زگیل سیستم ایمنی نقش مهمی دارد اما اولا در حال حاضر هیچ دارو یا محصولی که بتواند بصورت خوراکی و با تاثیر بر سیستم ایمنی زگیل را از بین ببرد کشف نشده است. و دوما هیچ مبنا و شواهد علمی وجود ندارد که نشان دهد محصولات ارائه شده توسط این شبکه ها از جمله گانودرما موجب تقویت سیستم ایمنی و تاثیر بر زگیل میشود.

ادعاهای دروغین درباره زگیل تناسلی

2) ادعای دروغین دیگر اینست که زگیل یک بیماری داخلی است و در خون افراد وجود دارد و بایستی از درمان های پوستی مانند لیزر و فریز خودداری کرد. این جمله کاملا غلط است. ویروس زگیل تنها قادر به درگیری بافت پوششی پوست و مخاطات است و قادر به درگیری سایر ارگانها از جمله خون نیست و از طریق خون نیز انتقال نمیابد.

3)مورد دیگر که شبکه های مافیایی درصدد القا آن هستند اینست که بایستی از درمان توسط لیزر و کرایو تراپی پرهیز شود چون این روش ها موجب انتقال و گسترش ویروس میشوند. باید توجه داشت در حال حاضر موثرترین درمان وتنها درمان انواع زگیل ها روشهای تخریبی مانند استفاده از لیزر, کرایوتراپی و آر اف است و در عمل راهی غیر از این روشها در درمان زگیل وجود ندارد. رعایت رو شهای صحیح انجام در شرایط بهداشتی مانند استفاده از هود ، ماسک و دستکش در مراکز معتبر ریسک آلودگی های احتمالی را به حداقل میرساند.

4)از جمله محصولاتی که به صورت گسترده و توسط مراکز و افراد غیرمجاز عرضه میشود گانودرما و پاور فیت هستند . مجددا تاکید میشود هیچ گونه شواهد مستند مبنی بر تاثیر این محصولات بر زگیل وجود ندارد. عرضه کنندگان گانودرما غالبا بصورت ناشناس از طریق شماره تلفن های اعتباری و موقت ،اس ام اس ، شبکه های اجتماعی و بدون آدرس فیزیکی مشخص با افراد ارتباط برقرار کرده ادعای درمان قطعی و تضمینی زگیل را میکنند ،بعد از شکست درمان و اعتراض خریدار با این استدلال که دوره درمان شما هنوز تکمیل نشده درصدد فروش بسته های دوم و سوم محصول برمی آیند و در نهایت از نظر پنهان میشوند و خریدار محصولات دستشان یه جایی نمیرسد.

اینستاگرام دکتر حسن زاده

نکته پایانی اینکه باید به این نکته توجه داشت راه درمان بیماریها و از جمله زگیل ، مراجعه حضوری به پزشکان و مراکز درمانی با پروانه مجاز طبابت است. همچنین محل ارائه هر نوع دارو بایستی داروخانه های معتبر و مجوز دار باشد. درمان توسط افراد غیر متخصص ، افراد فاقد پروانه ، در فضای مجازی و از راه دور و توسط مراکز فاقد آدرس مشخص موجب پشیمانی میگردد. همچنین فروش هر نوع دارو یا محصول درمانی در فضای مجازی یا توسط افراد و مراکز فاقد مجوز و بدون تجویز و نسخه پزشک خلاف بوده و جرم تلقی میگردد.

لیزر فول بادی و توتال بادی یکی از خدماتی است که در کلینیک دکتر جمال الدین حسن زاده به مراجعان محترم ارائه می گردد. برای آگاهی از هزینه و قیمت لیزر موهای زائد در کلینک تخصصی پوست و لیزر دکتر جمال الدین حسن زاده در سنندج با شماره تلفن 33246361 - 087 تماس حاصل فرمایید.


آدرس مطب : سنندج ، خیابان آبیدر ، چهارراه صفری ، مجتمع ژینا ، طبقه سوم
تلفن : 33246361 - 087

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :

دکتر جمال الدین حسن زاده

دکتر حسن زاده متخصص پوست و مو و دارای درجه بورد تخصصی پوست و مو است. وی در حال حاضر در شهر سنندج مشغول فعالیت می باشد. کاربران گرامی از طریق این سایت علاوه بر دسترسی به اطلاعاتی در زمینه های مختلف پوست، مو و زیبایی ،میتوانند سوالات خود را در بخش سوالات پزشکی کاربران با متخصص پوست و مو مطرح نمایند.

تلاش بر اینست تا در اسرع وقت پاسخ علمی به سوالات داده شود.همچنین بیماران مراجعه کننده به دکتر حسن زاده میتوانند از طریق این سایت روند درمان بیماریهای پوست و موی خود را پیگیری نمایند.


طراحی و راه اندازی وب سایت : گروه نرم افزاری پزشک آنلاین - 09128883465